Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 11 september 2010

Dag 1

Ååå vilken underbar dag vi haft i Halmstad på The Academy Eventet. Först en mumsig hotell frukost med både äggröra, pannkakor, goda juicer samt ekologiskt kaffe.... Hihihi allt vad jag önskar mig för att känna mig riktigt riktigt laddad!



Därefter öppnade sköna Maria O från Nike teamet med en dansaerobic.




Näst på tur körde jag Afro Power Dans. Jösses vilken energi och respons... Bilder från den klassen kommer i morgon. En snabb dusch och därefter lovely YinYoga. Gha vad Yin återställer och rättar till. Kärleken och värmen i rummet var kristall klar. Skönt var att ha Carina, min kollega från Gerdahallen och fina fina Charlotte Altin i rummet. Tack för er närvaro.
Avslutade gjorde super duper coola Eva med Zumbaaaa!



Nu väntar en god middag på lilla Helvetet med hela gänget!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: