Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 8 september 2010

Audition = skarpt läge!

Efter en lååång dag på jobbet är jag nu hemma i soffan och fylld med glädje, glöd och förväntan.... Dagen avslutades helt enkelt med aerobic- stepledarutbildningens audition. Vi tar max in 15 på denna ledarutbildning och vi måste därför genomföra en audition (över 30 ansökningar...) för att både säkerhetsställa nivån på utbildningen och begränsa antalet.
Gerdahallen genomför inte dessa ledarutbildningar för att tjäna pengar som många utbildnings organisationer gör. Nej vi utbildar enbart i eget syfte och för eget behov. De som genomför dessa utbildningar blir fantastiskt duktiga ledare, jag kan till och från få rysningar när jag kikar in på olika pass och ser utveckligen hos de ledare vi utbildat i huset! Wow Gerdaledare äger!!!
Utbildningen är gedigen och omfattar ca 100 lärarledda timmar med start den 22 september och avslut 5 december!
Så snart, mycket snart kör vi!!!
Skall bli så kul och spännande att få följa alla dessa nya ledare i höst på deras resa ut på scenen.

Med värme
Anna

1 kommentar:

Erik och Nellie sa...

Jag kan bara hålla med, Gerdaledare äger! Jag är så glad och stolt över att jag kan säga att jag tillhör den kategorin, trots att jag inte finns i huset längre. :) Kram från Nellie