Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 28 september 2010

Ååå nej!

I morse så vaknade vi till en krispig, klar, solig september morgon. Så jag beslöt mig hastigt för att slänga ner löparkläderna för att hinna en skön runda i Bokskogen. Men väl där... ingen iPod? Vad göra?


Jag häller ut alla kläderna på bilsätet, men nej! Alternativet att inte springa finns inte i min värld så det blev en 7k i typ 4.15 tempo kändes det som...



Det finns ju inget mer lovely än en runda i skogen. Nu mår jag bra!



Med värme
Anna

2 kommentarer:

Lycklig sa...

Du saknades på dansen idag :)

Stillaeftertanke sa...

Åååå jag saknade er må du tro!!! Men ibland så vill livet något annat! TYPISKT!!! Men jag stepar imorgon 11.15. Kommer du?