Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 1 september 2010

Ajajaj...

Ajajaj... efter 3 dagar och sju klasser är min kropp lagom mör. Det börjar bli Ipren läge. För det är inte bara klasserna, nej det är timmar av koreograferande, nötande och tänkande. Men inget muskelvärk i världen kunde stoppa mig på dansen ikävll. Vilken känsla och vilken glädje. Alla dessa underbara tjejer och de få killar som var där gav verkligen ALLT!!! Efter klassen såg det ut som om vi gått genom en dusch med kläderna på...
I morgon torsdag är det step 11.15 och arbetsveckan slutar med afro på fredag kl 11.15. Lördag är det Convention igen, men söndag... ja då blir det VILA!!! Alltså ingen löpning denna vecka... hmmm?!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vilket träningsschema. Och hur din kropp än känns så kan jag lätt säga att jag skulle vilja vara i ditt ställe - inte dig utan mig fast med samma schema :D

Och så hade jag velat vara lika omtyckt som du är bland oss "dansare" (som särskilt står på första och andra raden) Hehe.

Tack för en fantastisk dansklass ^^