Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 26 september 2010

Aerobichelg

Är ff torr i munnen efter timmar av undervisning...
Men vilken fin helg jag haft med blivande Aerobicledare på Gerdahallen. Så mycket nyfikenhet och funderingar kring koreografitänk och musikanalyser mm att vi alla efter 8 timmar är lite slut i huvudet men nöjda och glada. De flesta poletter föll på palts och de andra faller snart mycket snart ner på sina rätta ställen. Att bli en bra ledare tar tid - mycket mer tid än en helg. Vi har till 5 december på oss - ca 90 lärarledda timmar till. Det känns tryggt!!!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

... och ett x antal timmar utanför.
Men det är helkul!

Om intresseklubben antecknar (jag tycker det är ett fantastiskt uttryck) så har ´jag ett relativt stort kontrollbehov och så fort det är något nytt som jag inte har grepp om så blir jag nervös och rädd.
Dock motarbetar jag dem känslorna och hanterar dem hyfsat bra eftersom de tyvärr är familjära. Jag vet att det i slutändan går bra, för det brukar det göra för mig. Det gäller bara att jobba hårt och inte ge upp - men det är det sista jag personligen gör.

Tack för denna oerhört givande helg. I veckan ska jag trava vidare med musik och ett uppvärmningsblock med cuing och hela köret. Iiihhh.
Vi ses!

Många kramar,
Alexandra