Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 5 september 2010

Idag är det vila som gäller

och inget annat... Men hjälp men hur svårt kan det vara???? Mitt förstånd säger att jag skall vila för jag haft en tuff vecka och kommande vecka blir värre.... men mitt hjärta säger.... ut å kut!!! Solen strålar och det är en fantastiskt septembermorgon....
Men hjärnan vinner faktiskt denna kamp. Det får istället bli en skön lång cykeltur med familjen i eftermiddag.

Kommande vecka ser ut som följer:
Måndag
12.15 Afro Power Dance
17.15 ZUMBA
Tisdag
11.15 ZUMBA
12.15 Power Yoga Flow
13.30 - Zumba träning med lovely Jenny som skall ta över tisdags klassen
Onsdag
9.45 MammaBarnYoga
15.00 Power Yoga Flow fortsättningsklass
17.15 Dance Aerobic
19.30 Aerobic och Step Audition (Jösses nu 36 sökande till Gerdahallens grundutbildnign och vi tar in ca 15-18 st... skriver naturligtvis mer om detta sen)
Torsdag
11.15 Step
Fredag
Löpning i bokskogen
Lördag - Söndag
TheAcademy Event i Halmstad
Afro Power Dance och Yin Yoga

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Weeiii för zumban. I'll be there.
Och vad gäller onsdagen - ja, smått nervös... men jag får köra på som jag brukar, mer kan jag inte göra ;)

linn sa...

Tack för passen i tisdags Anna! De satte ribban för resten av min dag. /Linn