Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 23 september 2010

Full fart mot helgen...

Idag har jag planerat helgens aerobic och stepledarutbildning. Vi kommer att under lördagen och söndagen prata om allt från bassteg, blockmetoden, musikteori, noteringsteknik mm mm samt ett gäng olika ledarövnignar. Skall bli jätte kul! Men innan dess skall jag ut i skogen.

Jag längtar efter träden, fåglarna och knastret under löparskorna att jag håller på att gå i tusen bitar..., men i morgon är det jag som packar NIKE bagen och kör direkt till Torups bokskog efter jobbet 10 k i 4.45 tempo står på schemat - KÄRLEK! Och det ser ut att bli 20 grader och lite moln och lite sol. Helt enkelt sper duper väder och enligt mig det perfekta sättet att starta helgen på.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: