Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 22 januari 2012

Globen

Japp snart är det dax!!! NIKE Blast 2012 i Globen och jag skall dansa, dansa rakt ut från hjärtat i min Soulexpression. Å vad jag längtar.
Nu så här mindre än två veckor kvar sätter jag de sista förberedelserna i musik, koreografi och funderar kring hår (skall jag klippa mig???), kläder, skor, naglar... mm.
Lyssnar gör jag spec på min stora idol sedan många många år tillbaka. The one and only Miss Beyonce. Två av hennes låtar kommer def att vara med men mixade. Texterna är ju bara för bra.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Ja synd att jag själv inte kan vara med,men vet att dina klasser kommer att bli dom bästa,resten kan kvitta!Noap,NOT klippa dig!Kör någon slags inbakning av fläta baktill med roliga färglada gummisnoddar samt grafitti nagellack till det.Vårens färger är...grönt,gult och lite rött så lek till fullo och mixa!Lite inspiration och tips bara..Ses snart!Kram Jelena

Anonym sa...

Lite tidskrävande, men kanske något sånt här... Kan bli riktigt coolt!
Och det är bara att leka med färger och liknande!

http://www.youtube.com/watch?v=D9A_9FH7e-A