Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 24 januari 2012

Min födelsedag!

Idag är en himla bra dag. Idag är det min födelsedag och i och med det så inleds mitt paniiiiiiik år. Det är ju underbart. Allt jag gör detta år kan jag skylla på något annat... En kommande 40 års kris. Va? Ett år kvar till 40? Något är ju fel måste ringa någon, vem? Skatteverket, länsförsäkringar, mamma??? Eller vem i hela friden är det man ringer när man vet att det inte stämmer... Bara 1 år kvar till 40. Hjälp?

Ikväll kommer min älskling ner flygandes från Sthlm efter jobbet för att kunna fira mig ordentligt ikväll och flyger sedan hem imorgon igen. Å gulligt! Något bra måste jag ju gjort som fått denna man till min livspartner. Jag är en mycket lyckligt lottad kvinna.

Med värme
Födelsedagsgrisen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Snygge Anna!
Jag måste såklart passa på att även gratta dig här, så stort GRATTIS ännu en gång!
Varm kram och massor med kärlek önskar jag dig!

/Jelena

Susann sa...

Grattis!

Nathalie sa...

Stort grattis Anna! Hoppas du har haft en toppendag!

Linn sa...

Grattis grattis på födelsedagen!! Och oroa dig inte för åldern, man är bara så gammal som man känner sig, har jag hört! :D

Frida sa...

Grattis i efterskott :) Hoppas du fick en underbar dag igår! Kramar

Anonym sa...

Du ringer ju självklart mig!!
/Syrran