Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 16 januari 2012

Grattis älskling!!!

Idag är ingen vanlig måndag idag är det min älskling och livskärleks födelsedag!!!


Stort varmt kärleksfullt Hurra Hurra Hurra på din dag min fina fina man.

Du är värd din vikt i guld!


Om du bara visst och förstod vad du betyder för mig och mitt välbefinnande.


Du lyckas sätta guldkant på varje dag, vardag som heldag med ditt leende och dina härligt tokiga infall. Livet som din kvinna är en spännande resa och jag känner mig lyckligt lottad.

Du får mig att känna mig värdefull och innerligt älskad. 
Och du får mig att vilja bli en bättre kvinna, partner och mamma.




Mitt hjärta är ditt i nethegive!!!

Älskar dig!
Din Anna

1 kommentar:

Mitcho sa...

Jag dör, jag smälter, mitt hjärta slår frivolter, jag formligen bara gick in i ett lyckorus utan dess like...och vet du vem som är ansvarig för det?! DU...DU min fina underbara älskling!!!!!!
Jag ÄR universums lyckligaste man och det ser DU till att göra mig till! Jag är oändligt stolt över att ha dig vid min sida, min blivande fru...JAG ÄR SÅ LYCKLIGT LOTTAD!!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!
Puss Puss Puss
Din för evigt i all evighet Mitcho
<3 <3 <3