Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 20 januari 2012

Helt slut...

Herreguuuuud hur skall detta gå??? Alltså Vasaloppet 2012???

Till helgen var tanken att jag och syrran skulle haft ett litet mini skidträningsläger i Jönköping, men förkylda och sjuka barn samt snö som lyser med sin frånvaro satte stopp för våra planer. Vad göra?
40 min på löpbandet i 4.30 tempo. 5 min backe på löpbandet i snabbt gå tempo... Helt slut i vaderna.
15 min i stakmaskinen... Ghaaa vad jobbigt! Hallå var är mina triceps?
10 min roddmaskin.
Japp roligare än så blev det inte. Och ja paniken är nära.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Julia S. sa...

Grymt jobbat Anna!!!

Men fan, igår på kvällen när snön började falla med tjocka flingor över skånelandskapet fick jag en liiiiiten förhoppning om att det kanske kunde bli lite längdskidor i helgen. Men ack, man vaknar på morgonen och ALL snö är väck.

Suck...

Stillaeftertanke sa...

Men nu kommer den nog i veckan. Håller tummar och tår :-))