Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 25 januari 2012

Min fina dag!

Ojojoj min dag igår var så fylld med värme och kärlek att jag både lite här och där sprack av lycka. Jag blev överväldigad om och om igen.
Bara det att FB fullständigt exploderade med fina hälsningar och hurrarrop gjorde mig rörd. Så tack alla för det, att jag fick någon minut av er dag.

Jag kom på mig själv att stanna upp då och då tänka "så bra jag har det." Jag kan inte önska något mer av livet. Der räcker så här! Livet har gett mig guld och mer därtill. Tacksam.

Dagen inleddes med skön sång från änglarna och min älskling i luren.

Därefter mumsade vi tårta på Gerdahallen... Slurp sa det!


Peinsesstårta såklart!

Sen kom bästa Jenny med en härlig bakelse in på mitt kontor.
Så gulligt!
Tack

Blommbud från bästa storasyster!
Älskar dig Maria och saknar dig ständigt.


Älsklingen flyger ner efter jobbet bara för att fira mig.
Vi gick på Atmosfär- mums!!!
Skål hjärtat!!!

Mumsar bakelse....

Presenter... Läckert :)))

Tack alla som på ena eller andra sättet förgyllde min dag.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: