Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 8 januari 2012

Hjälp!

Trodde i min vildaste fantasi att Sverige skulle vara ett snölandskap när vi kom hem från Thailand. Var ju laddad till tänderna att ta tag i Vasaloppsträningen. Men snön lyser med sin frånvaro iallafall här i Skåne.

Idag är det mindre än 2 månader tills vi skall åka 9 mil och det finns inte en snöflinga i Skåne. Det blev därför 10 k längs Limhamns gator, 9 grader varmt samt gröna fina gräsmattor.
Vad göra? Paniiiiik!!!!
Jag undrar därför om det är någon som har ett par rullskidor att sälja till mig?

Med värme
Anna

1 kommentar:

Helena Z sa...

Har en klubbkompis som har stenkoll på sådant :-) http://www.huseliusskidsport.se/
Själv tycker jag mest det är väldigt skönt att slippa snöeländet och bara kunna springa på utan att ta på sig alltför många lager och att kunna använda mina vanliga löpaskor istället för ett par icebugs :-)