Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 10 januari 2012

Leker med julklappen

Tack tack tack för fina Julklappen Tomten!!!
NIKE+ SportWatch GPS är nu min nya följeslagare på alla mina löparrundor. Och jag vet redan nu att vi kommer att bli riktigt riktigt bra kompisar, kanske även de bästa. Första testen är gjorda.

Designen är enkel och tydlig. Endast tre stora knappar samt en pekskärm styr navigationen. Praktiskt och väldigt tacksamt.
Klockan samlar info om tid, distans, tempo och antal brända kalorier. Och under hela rundan synkar GPSen också med Nike+ sensorn i skon för att leverera så exakt data som möjligt på distans och tempo. Denna info delar jag med mig på löparforumet nikeplus.com vilken har ca 4 miljoner användare!!! WOW!!!

Så kul!
Och så snygg den är. Och praktisk
Och så cool USB port connnection.
I am in heaven!

2012 ÄR ett bra år!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: