Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 21 januari 2012

Invigning

Idag var det invigning av mina nya Nike Lunar Glide. Spännande. 
Vet dock sedan många år att mina fötter älskar Nike Lunar Glide och att mina fötter inte behöver någon som helst tid för att gå in skorna. Nej, ut ur paketet och i med fötterna är vad som gäller. 
Oj vad jag studsade fram! Det är alltid en så otrolig känsla de första passen med helt nya skor. 
Som att gå på månen kan jag tro. 
Studs studs studs. 
Jag KAN flyga!!!




Fin sula inte sant?


Dock var ju 12 k i snöblandat regn och blåst inte de bästa och trevligaste förhållanderna. Mysigt? Nope! Men det är så man bygger tjockare pannben inför ett väntande Vasalopp och mitt livs första maratonlopp till sommaren. M;an biter ihop och fortsätter springa. För det mesta sitter ju i huvudet. Inte sant?

Därefter 1 h skridsko med änglarna i ishallen. 
Japp ishall, för här i Skåne blir det nog ingen vinter i år :-(



Trevlig lördag på er
Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Känner igen mig i det där med att "studsa" fram :D Har själv nya nikisar och de är så underbara att springa i!! Man känner verkligen skillnad, och de första passen är - precis som du säger - som att hoppa runt på månen :)

Kramkalas hoppas vi ses på onsdag - annars får jag nog mig en blink av dig på måndag ;)

Alexandra

Stillaeftertanke sa...

Onsdag it is! Genrep:-)))