Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 31 januari 2012

Rösten

Jaaaa!!! Rösten höll på min lunchyogan idag!!! Lycka!!!

Så nu laddar jag inför min yoga f imorgon och sedan genrepet av Soulexpression 17.15. Musik samt finaler är ihopmixade och klara - nu kööör vi!!!

Därefter sätter jag mig på tåget till Sthlm för att på torsdagen repa NTC klasser med 3 NIKE team medlemmar, inga mindre än Fredrik Andersson, Petter Ehrnwall och Maria Olofsson tillsammans med Marie Purvis från USA, kvinnan bakom NTC appen. Då gäller det att vara frisk och på tå!!!

Nu börjar nedräkningen för mig inför The Nike Blast på Globen. Så galet mycket kommer att hända dessa 4 dagar och jag är överlycklig att få vara frisk för att kunna ge 110%!

Självklart skall jag försöka blogga och hålla er uppdaterade via FB så mycket som möjligt alla dessa härliga träningsdagar.

Med ett leende och värme
Anna

Inga kommentarer: