Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 28 januari 2012

Trist inlägg!

Vaknade igår morse och fick knappt fram ett ord. Jag hade tappat rösten. Så himla typiskt.



Har känt att en förkylning varit på g och det kom ju som ett brev på posten eftersom änglarna var sjuka förra veckan. Och mina förkylningar brukar slå ut min röst. Tur är att Nike Blast inte ligger denna helg, som det gjort i alla tider... Utan ligger nästa helg för tills dess borde jag vara Fit For Fight!

Men att inte kunna prata och nu dessutom hosta på det är oroväckande. Vill inte! Vill träna hårt och länge.
Ikväll skall vi fira mer födelsedag med Svansjön och middag på favvo haket Pontus och då är det ju trevligt om jag kan bidra till diskussionerna. Tar med mig papper och penna för säkerhets skull.

Och förlåt för ett trist sjukinlägg, jag vill ju skriva för att inspirera, men idag blev det inte bättre än så här. Jag återkommer.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: