Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 23 januari 2012

Tagen på sängen...

Oj tjejer, tack!!! Ni tog mig på sängen...

Full mellansal 17.15 ca 250 personer som Zumbar. Jag är laddad till tänderna och har en fantastisk klass. Så mycket energi och så många helhärliga deltagare. Jag tar ut mig fullständigt... skön känsla.

Vad händer? Jo när jag vänder mig om inför stretchen kommer två tjejer upp på scenen och tar micken... Men hallå? Vad nu? Jelena tar till orda och berättar att jag fyller år imorgon och ber alla klämma i till "Ja må du leva". Wow taket lyftes och jag fick gåshud. Tänk att jag får vara med om detta? Tänk att de gjorde det? Vilka tokigt sköna modiga kvinnor!!! Så fint och kärleksfullt gjort. Jag kom helt av mig och kunde liksom bara klämma in TACK. Men så här i efterhand TACK från hjärtat tjejer och tack alla sköna deltagare för den fina sången - ni ALLA gjorde min dag!
Imorgon går firandet vidare... pirr :-)

Med värme
Anna

5 kommentarer:

Linn sa...

Tack för äran idag Anna, det var superkul!!! :D Och GRATTIS igen!!

Eva-Lotta sa...

250!! Wow, jag saknar Gerda!

Eva-Lotta sa...

och grattis i förskott förresten! Hoppas du får en riktigt fin dag i morgon. Kram!

Anonym sa...

Tack Linn & Anna för dansen,i really felt like a star!Wauuu vilka coola miner vi gjorde,höll på att skratta ihjäl mig efteråt.Käken höll på att glida ur led...Anna,solen skiner idag för att fira att det är din födelsedag!..

Anonym sa...

//Jelena