Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 22 oktober 2010

Bara sprang

Idag snörde jag på mig nikesarna och bara sprang... Tömde huvudet och lät fötterna trumma på. Jag sprang helt inpulsivt mest för att undvika den hårda blåsten. Rundan blev 18 km i 4.42 tempo. Från vårt gula lilla slott i Limhamn vidare längs Ribban och det var när jag sprang där i värsta medvinden jag bestämde mig för att inte springa längs havet hem igen. Så jag svängde in mot stan och ut mot Pildammarna.



Vidare ner mot tunnelbygget och hahaha... Där tog vägen plötsligt slut...



Men men nya tag och jag rundade Malmö arena och hem igen. Wow rena rama kärleksturen.






Helgen kan helt enkelt inte börja bättre.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Det där lät superunderbart... Jag tänkte själv pringa 15 km i förmiddags men vaknade upp med lätt halsont, så det fick jag ju ställa in :/

Synes

Stillaeftertanke sa...

Nä men fy! Krya på dig!!!