Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 18 oktober 2010

Mitt skåp

Här är min underbara "andra" garderob nämligen mitt skåp på Gerdahallen i vårt omklädningsrum.



Här ryms ex antal par strumpor både vita och svarta, 40 talet gummisnoddar till håret, allt för sköna duschar, tops, ansiktskrämer, kroppslotioner, hårborste, spray, mm mm.




I lådorna uppifrån och ner: toppar, långa linnen, t-shirts, långärmade t-shirts, shorts och tights, många många olika typer av långa (hahaha svarta..) träningsbyxor och högst upp hoods av alla de slag och för alla behov.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Det var inte dåligt ;) Och vad gäller svarta träningsbyxor (och träningskläder i allmänhet) så gillas det mycket... säger den svartklädda själv (me).

Ibland kan det vara trevligt med lite färg, det har bla Susanne sagt tillberättat för mig: "Nästa gång du köper något så måste det bli med färg". Dock väljer jag att sätta kulörerna i ansiktet istället. Det kan möjligtvis bli någon färg på linnet i framtiden.

Kram,
Alexandra

Stillaeftertanke sa...

Hihihi jag skall spana efter färgglada toppar på dig:-)!
Kram