Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 1 oktober 2010

Tack Stockholm!

Tack morgonsol!
Tack morgondimma!
Tack rimmfrost!
Tack krispig-klar-syrerikluft!
Tidigt i morse gav jag mig iväg på det som blev en av de bästa och finaste löparrundorna på länge. Jag träffade på rådjur, harar och en räv... Solen gick sakta upp och värmde mig och naturen.
Allt var så perfekt, uppfriskande och fantastiskt på alla plan. Jag gjorde Rambo gesten efter varje backe!!! Dock höll jag på att frysa ihjäl de första 4 km med bara en tunn tshirt, topp, tunna löpartights och Nikes tunnaste tunnaste vindjacka på mig... Hahaha Anna nu är det höst och varmare kläder behövs dessa fantastiska höstmorgnar.
4.18/km på 13 km terräng! Love!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: