Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 3 oktober 2010

Hihihi... ibland undrar jag

... hur jag tänker?
För så här ser min kommande vecka ut mellan alla andra små åtaganden och möten!!!
Jag skall därför lägga mig tidigt ikväll... för efter en intensiv helhärlig helg i STHLM med nöjen, goda middagar, släkt, kärleken och vänner så är jag lite slut i rutan.

Måndag
12.15 Afro Power Dance
17.15 Zzzzumba
19.15 Yoga uppföljning

Tisdag
Lugn morgonlöpning längshavet
12.15 Yoga
18.15 Gravid Yoga kurs

Onsdag
7.15 Yoga uppföljning
9.45 MammaBarnYoga
15.00 Yoga fortsätttning
17.15 DansAerobic
19.30-22.00 Aerobicledarkursen - Ledaskap

Torsdag
11.15 Step

Fredag
Löpning Bokskogen

Lördag
Tjejmiddag - Norrländskt

Söndag
Fortbildning med aerobicledarna

Med värme
Anna

Inga kommentarer: