Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 24 oktober 2010

Uppvärmning

Hahaha... idag blev det många minuters uppvärmning när resten av aerobicledar-utbildningskursens deltagare skulle leda sitt uppvärmningsblock för varandra i skarpt läge på scenen med mick och allt.... Nämligen 100 minuters uppvärmníng. Jösses vad varma de blev. Och gud vad de kämpade och hjälpte varandra. Jag kan till och med bli lite avudsjuk på dem för jag skulle ibland vilja vara en i den härliga, varma gruppen som hjälper varadra så. De stöttar och berömmer varandra och ser varnadra som vänner inte som konkurrenter. Helt fanstastiskt! Bra jobbat alla idag! Jag är så tacksam över mitt jobb och över att få ta del i er spännnade resa ut på golvet.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det var fantastiskt kul att få ta del av scenen och känna energin från kurskamraterna. :)

Alexandra sa...

Ja, det är väldigt givande och roligt! Och jag förstår det där med att man får en "kick"... I really do ;)