Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 19 oktober 2010

Det tog emot

Imorse blåste och regnade det ordentligt utanför fönsret... det tog därför emot ordentligt inför morgonlöpningen. Jag snoozade 2 ggr, men så när jag låg där under mitt duntäcke och funderade så kom jag ju på att jag kommer att ångra mig bittert resten av dagen om jag inte går upp NU. Och dessutom påminde jag mig själv om den där underbara friska, starka känslan av välmående efter genomfört pass. Så hopp hopp upp ur sängen, på med käder, skor och uuut! Hahaha det var inte så farligt, faktiskt riktigt varmt och behagligt +9 grader och mellan husen inte så mycket blåst. Det blev 7 sköna km.
Och vet ni vad, det gav mersmak trots alla mina pass i morgon; mammabarnyoga, fortsättningsyoga och dansaerobic samt afro genomgång.... så sticker jag nog ut på en liten liten runda:-)

Med värme
Anna

Inga kommentarer: