Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 13 oktober 2010

Yoga fylld av...

... kärlek!!!!
Idag trillade det tårar ner från mina kinder redan när vi gjorde våra andningsövningar på yoga f klassen. Jag behövde verkligen yoga, jag behövde landa och jag behövde lugnet... för mina dag hade varit lite tokig. Jag kände mig innan klassen förvirad och tom, nästan bestulen på mitt inre.

Men yoga tog hand om mig. Yogan var varm, kärleksfull och len len len som sammet. Mitt hjärta knådades varsamt, andetagen tog mig vidare in och ur varje position i ren improvisation över vad min kropp ville och behövde... ja jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde, men lugnt, stilla och fint var det. Efter klassen så såg jag upp och träffades av sååå mycket kärlek från mina fina fina delatagre. Tack allra ödmjukast från botten av mitt hjärta för all er kärlek.

Efter klassen känner jag mig nu stark igen. För så länge som jag känner mig själv och vet vad jag vill så har jag lätt att prioritera. Mina sinnen skall inte fokusera på det utanför mig själv - det gör mig bara utmattade och splittrad. Jag skall inte önska mig ett annat liv -utan jag skall sätta igång det själv.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: