Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 18 oktober 2010

Måndag igen!

Så är/var det måndag igen. Jösses vad veckorna går fort...
Vissa måndagar är jobbiga för att helgen plötsligt tog slut så fort och man hinner liksom inte sträcka ut sig i sängen på söndagkväll förän alarmet ringer och det är måndag. Medans andra måndagar är lovely, då när man känner att YES ny vecka, nya möjligheter, nya utmaninagr och nya tag! Denna vecka är en NYATAG VECKA, så är deta bara!!!

Veckan började med Afro Power Dance och avslutades med Zumban som vi filmade... hihihi sååå kul. Skall bli skoj att se filmen (nyfiken?)
Eftersom det inte blir någon Afro för mig i morgon så ställer jag klockan för löpning innan jobbet, ca 7 km i mina vinterkläder. Hoppas jag inte halkar och slår ihjäl mig. Måste ju försöka få till några kilometer för Malmö laget som just nu ligger diktigt under Stockholm och GBG laget, men men vi gör vad vi kan.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: