Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 20 oktober 2010

Happy Feet!!!

Jag är så toklycklig efter att ikväll upplevt och dansat en av 2010 års härligaste dansklassser!
Trodde inte det eftersom jag var så trött och tom innan klassen. Men men ny skön hård pulserande musik och nya danssteg samt alla dessa underbara dansare gjorde en gnistrande guldkant på min kväll. Jösses vilken härlig bubblande lyckokänsla jag har i heeela kroppen, hihihi tror det blir svårt att somna ikväll...

Med lycka och värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vet du hur tacksam jag är för att få stå där framme och utbyta energi med dig? Och bara köra så det ryker även om allt inte ser hur snyggt ut som helst.

All energi från mig kommer djupt inifrån... och den energi jag har extra när klassen är slut är energi som jag hämtat utifrån, från dig och alla som står nära mig.


Det är fullkomligt oförståeligt att något så underbart kan ske spontant. Eller ja, spontant för mig i alla fall. Jag tänker inte på det där med energi, det bara kommer.

TACK! Och som sagt - vilken fenomenal danskoreografi... hade jag varit utomstående och kikat in på klassen hade jag haft svårt att tro att det var dansaerobic, snarare ren dans.

Det märks verkligen att du har övat och spånat på denna länge!

Jag STORlängtar tills nästa onsdag.
Kram, ses imorgon!