Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 16 augusti 2010

Afro Power Dance


Imorgon tisdag kl 11.15 så står jag åter på golvet i Centrumsalen och leder Afro Power Dance. Vi skall skaka rumpa, andas, stampa, svepa och förlänga varje rörelse i ett skönt flöde. Det är nu x antal veckor sedan jag ledde ett pass eftersom jag mest springer på semestern, men guuud vad jag längtar. Har jag inte världens bästa jobb så säg?
Jag längtar efter träningssugna deltagare, nya nyfikna deltagare och alla ni andra som tillsammans med mig vill uppleva pulsen, svetten, glädjen och träningsvärken... Vi ses!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

I might be there. Might ;) Det blir step på kvällen också... men det är ju inte varje dag man afrar med dig!

Kramkalas