Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 21 augusti 2010

Samma scen?


Å wow!!! Sitter redan på tåget hem efter drygt 13 timmar i huvudstaden. Ibland är det snabba ryck med massor av kvalitet, kärlek och närvaro som gäller.
Kom alltså till Sthlm igår vid midnatt. Sov som en liten prinsessa på vackra Clarion Hotell med min prins dock lite för få timmar för 07.00 öppnade frukosten... Och jag lovar den är fantastisk! Man kan i princip äta frukost i flera timmar på detta hotell. För mig skall en frukost med klass innehålla färsk frukt, nötter, olika youghurtar, god krämig äggröra, minst 5 olika sorters ostar, kaffe och sist men inte minst pannkakor med sylt och grädde!!!
08.45 öppnade jag Sommar conventet med ljuvliga Afro Power Dance på Eriksdallshallen. Jösses vilken energi, fantastisk respons och glädjeyra!!! Halleluja! Och vet ni vad? På samma scen för 30 år sedan stod Kiss med Iron Maiden som förband... Jo ja det är sant!!! Mitt hjärta fick nu massa backflash för han var nämligen på konserten...Hahaha och nu stod jag där... Asgarv!
Därefter en snabb prommenad ner till fina Eriksdalsbadet, wow vilken anläggning! Spikmatta Yoga. Garvade gjorde vi, ajajaj sa vi men vi stod på huvudet! Hihihi jag lägger upp bilder i morgon.
Och den enda av mina underbara NIKE collegor jag hann krama om var Robert Sörenssen som hade klassen efter mig i samma sal. Underbara Monica Björn, Maria Olofsson och Petter såg jag inte skymten av... Kanske hade de en liknande dag?
En snabb fika med mitt hjärta och nu tåget hem igen.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

mojo sa...

Nästa gång får vi hinna kramas och prata och umgås och fika och...ja, allt det där som vi inte hann idag! :)
Härligt att det gick bra imorse!
Det var ju otroligt mysiga människor.

Ha en fin söndag!

Kramar i massor
Mo

Stillaeftertanke sa...

Absolut! Det är väl Halmstad och The Academy Eventet som ligger närmast tror jag?
Trevlig söndag
Kramisar
Anna