Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 4 augusti 2010

Cykling....

... wow det trodde jag faktiskt på heder och samvete att jag aldrig skulle göra denna sommar, eller någon annan sommar, eller någon annan dag som helst på året för den delen. Men vad gör man inte när regnet öser ner i ett grått sommar Stockholm... (och älsklingen behöver dessutom lite hjälp på traven att komma igång igen med sin träning.)
Så det blev SATS Cykling och SATS Core på Lidingö idag för att stilla sinnet och sätta fart på blodflödet. Och vet ni vad? Det var bra! Cyklingen var faktiskt riktit bra. Den tjejen gjorde att jag fullkomligt badade i min egen svett. Och vet ni vad (2)? Jag skulle faktiskt kunna göra det igen... hihihi.
Däremot var Core klassen inte bra, men men tjejen som skulle haft klassen blev akut magsjuk och hennes vikarie har inte haft core på ett tag och det märktes... Resultatet är alltid en spegelbild av förberedelserna och ja inte bra.

Imorgon kör jag intervaller och Yoga på Omyoga i Stockholm.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jo, ibland blir man allt överraskad av sina egna handlingar ;) Spektakulärt nästan!

Hur gick intervallerna förresten?

kram,
Alexandra

Stillaeftertanke sa...

Håller med.
Du kan ídag läsa om intervallerna.
Snart ses vi på Gerda igen och dansar loss lite.
Kram
Anna