Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 22 augusti 2010

Ett brev!

Ibland får man berv som värmer ända in i själen. Detta kom häromdagen....

Hejsan!
Jag var på conventet i Grimslöv i lördags och gick på ditt Afro Power Dance och måste säga att jag blev fruktansvärt "biten" av detta!!!
Det var kul, svetigt och fyllt med glädje och trots att jag gick dit något skeptiskt så är jag nu efteråt helt såld!!! Jag är väl i vanliga fall en något stel, svensk person, kanske lite rädd för vad andra ska tycka men när man verkligen släppte loss och inte brydde sig om "alla andra" så blev det SÅ kul!!!
Ont i fötterna - javisst, men vad gör det när man känner sig genom glad!!! Du var fantastisk och lyckades verkligen förmedla rätta känslan!!!
Tack än en gång för ett mycket roligt inspirerande pass!!!

Med vänlig hälsning
Jenny

Åååå tack så hjärtligt Jenny att du delar med dig. Hoppas att vi ses snart igen och skakar rumpa.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: