Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 12 augusti 2010

Solarplexuspass!!!

Efter en lång, lååång, rolig och alldeles underbar arbetsdag på Gerda är jag äntligen hemma i mitt fina mysiga hus i Limhamn. Och efter ha suttit på min rumpa hela dagen... så skriker min kropp efter rörelseenerig. Ni vet lite sköna rotationer, bakåtböjningar och ljuvliga framåtböjningar så tarmarna får jobba lite.... Så vad göra när det nu ösregnar, mullrar och blixtrar utanför fönstret? Hihihi... jo jag körde igenom mitt 45 minuter långa corepass som jag skall ha på GYMMIX Convention i Grimslöv/Växjö i helgen - grymt lovely för solarplexus chakrat! För vet ni vad? När Solarplexus chakrat är i balans är du skapsinnig, disciplinerad och bestämd, och du möter livets utmaningar med mod och integritet.
Hihihi... jag är nu redo för hösten 2010. Är du?


Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag är redo!

Synd att man inte fick se dig igår... men men. Hoppas Jenny hälsade till dig från oss.

Ha det super i helgen :)