Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 31 augusti 2010

Redan onsdag...?

Wow i morgon är det redan onsdag... dagarna går fort nu. Och det enda jag hinner göra är ny koreografi och ny musik. I morgon är det dags för
09.45 MammaBarnYoga
15.00 StyrkeYoga fortsättning
17-15 DansAerobic
Åååå vad jag längtar men vet inte till vad mest? Dessa söta mammor med deras små änglar, eller mina trogna duktiga yoga deltagare eller alla dessa glada, tokiga, dansglada tjejer och killa på dansen? Vad jag däremot vet är att det kommer att bli en helt fantastisk dag vare sig det regnar eller ej.
Vi ses väl?
Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

IIiihhhh. Dans!!!!
Jag har långdag på uni (enligt mig) och jag kommer komma direkt från uni... och det kommer vara dagens levebröd. Det som kommer bli dagens drivmedel.

Så underbart är det, och desto mer!

sara sa...

Åh, I wish! Om några år så kommer jag igen :-) Have FUN!