Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 30 augusti 2010

Ca 350 deltagare...

... hade letat sig till Gerdahallen ikväll för att dansa ZUMBA kl 17.15 i Mellansalen. Jag trodde verkligen inte mina ögon när jag såg alla dessa glada männiksor som med stor förväntan väntade att få börja dansa till de första tonerna.
Däremot infann sig känslan hos mig att inte räcka till för de som stod längst bak... såg hur de försökte se mina fötter, men hahaha det var ju helt omöjligt! Men jösses vad alla öste trots detta. Så mycket glädje, höfter och busvisslingar! I LIKE!!!
Jag säger bara det - bra jobbat alla!
Vi ses i morgon igen men då i Centrumsalen.... ajajaj hoppas att vi får plats. 11.15 är det som gäller.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: