Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 26 augusti 2010

GravidYoga Kurs

Nu i höst startar vi våra GravidYoga Kurser på Gerdahallen.
Jag kommer sååå väl ihåg mina underbara graviditeter. Bara tanken om att ha två hjärtan i kroppen fick mig att gå omkring och le hela dagarna...
Själv tränade och ledde klasser fram till och med vecka 33 med Ella mitt första barn och med Egon fram till vecka 30. Jag mådde så bra av det!!! För visst, vi känner ju oss svullna och får ont i ryggen, mer eller mindra foglossningar mm mm. Men det hjälper inte att sitta still!
Yoga hjälpte mig att känna mig friskare och mer vital. Yoga gav mig även ett inre lugn och en trygghet om att jag litar på min kropp och min bäbis därinne vilket gjorde att jag blev mindre orolig och att jag faktiskt sov bättre. Så mitt tips till er gravida mammor eller till era gravida kompisar är att de kommer och tränar med oss i höst på tisdagarna på Gerdahallen
Det skall blir så spännande att träffa alla dessa mammor och deras magar.
Läs mer HÄR!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: