Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 28 augusti 2010

Var skall du ...

... lägga din energi?
Det känns verkligen som om vi missade augusti och det blev september direkt - höst! Hösten medför alltid förändring och nytänkande, nyförverkligande, nytändning, ny, nytt...

Sökaren är stadigt inställd på favvostationen VFDFM - Vad Finns Där För Mig! Vi lyssnar och det enda pratet i denna kanal handlar om är mina begär, mina behov, mina mål, vår agenda... osv. Väldigt jagfokuserande...Men är det där du vill lägga din energi...?

Jag vill iakta den där gränslösa världen, bortom alla småaktiga tankar om personlig vinning... för de är där jag tror jag hittar och inser vad jag skall lägga eneri på, det är där jag finner mitt sanna hjärta, klarhet, förnöjsmhat och ett välmående.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: