Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 14 augusti 2010

Lite bilder från GymMix Conventio

Sitter och väntar på tåget i Alesta, men men men tåget är ju försenat... Typiskt!
Efter 4 klasser är jag dock lite slut i rutan... Så där tom i huvudet och duktigt trött på att höra min egen röst, men guuud vad roligt vi har haft!!! Vilka härliga människor. Underbara möten, massor med kärlek och tusen erfarenheter rikare är jag så glad och tacksam över denna dag.


Emma öser!!!



Jag är laddad för klass nummer 3



Jag bara älskar årets Nike collektion. Så många fina färger, grym design och härliga detaljer.



Här sov vi! Mysigt värre.



Hihihi... Jag tror varenda kotte har kommenterat dessa idag. Färgglada skor is The thing!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: