Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 25 augusti 2010

Skratt rynkor

Jösses efter drygt 1 dygn i skogen med mina arbetskamrater så har jag förlängt livet med många år samt skaffat mig en och annan skrattrynka till... hahaha!
Vi har varit på Teambuilding ute magiska bokskogen och bott på fantastiska Häckeberga Slott! Och det var första gången någonsin som fröken Lindh bott på slott (eller åtminstone i Annexet...)

RA Äventyr tog hand om oss och första dagen utamnades vi i diverse roligheter ute i naturen. Bla Jakobsstege. En 11 meter hög bambustege upp i träden... det är bara det är det är låååångt mellan stegen ca 160 cm och du dingar fritt i vajrar... och har inget att hålla i förutom bambun som du just sitter på, eller krampaktigt håller om och dina lagkamrater. Så skoj, spännand, utmanande, läskigt och alldeles alldeles fantastiskt stärkande när vi tillsammas lyckades!!!
Efter det balansövningar, blindbock, kulrullning mm följt av en 4 rättermiddag på slottet!
Idag blev det fiske, bad i baljan och big bauta gungan högt uppe i träden följt av en fantastisk lunch återigen på slottet.
Nu är jag helt slut i rutan men super peppad för den här terminen, för detta gav mig en enorm energi injektion. Vilket gäng, vilka arbetskamrater. Wow!!! Tack för dessa dagar

Med värme
Anna

Gald!


Stilla fiske
Kokkaffe - I like!
Underbar vandring längs Häckeberga sjön genom bokskogen bort mot lägerplatsen


Badtunnan
Utsikt från rummet
Slottet

Inga kommentarer: