Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 17 augusti 2010

Jag toksaknar min löpning!!!

Jag känner stressen komma krypande i kroppen.... efter 2 lååånga dagars kontorsjobb. Ingen rörlighet, inget flöde, inget adrenalin... jösses vad tydligt det blir. Jag mår inte bra av att sitta still - så är det bara! Jag måste helt enkelt ut för att rensa tankarna och bli trevlig igen...

Hahaha idag trodde jag ju att jag skulle ha Afro Power Dance, men se nej det var ju helfel. Det var Jossan som stod på schemat. (Hihihi... undrar vem det är som gjort det schemat...?) Jag drog svansen mellan benen och kröp in i mitt lilla kontor igen... blä vad trist! Så vänner - i morgon är det löparskorna som åker på och det blir ett långt och hårt pass med högsta växeln i.

Med värme
Anna

1 kommentar:

Alexandra sa...

Haha, ja - som det kan bli!
Spring som bara den imorgon :)

Toodles,
Alexandra